5 rad pro spolupráci s konzultanty CRM

Vytisknout

Spolupráce skonzultantem voblasti řízení vztahů se zákazníky může být náročná. Kvalifikovaný konzultant je však hodnotným zdrojem při zavádění nebo aktualizaci systému CRM. Článek proto shrnuje pět tipů, aby tato spolupráce byla co nejefektivnější.- Předem si stanovte požadavky vašeho projektu CRM. Než si vyberete konzultanta, měli byste mít jasno ve svých požadavcích a očekáváních. Nejvhodnější je při výběru konzultantům rovnou posílat zprávu o vašich představách. Když bude vše jasné od…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace