Základy přímé reklamní kampaně

Vytisknout

Při spouštění nové přímé kampaně je snadné soustředit se na detaily a zapomenout na některé základní principy. Je proto vždy dobré osvěžit si paměť. Článek shrnuje základy kampaně přímého marketingu.- Většina podniků získá 80 procent prodeje od 20 procent zákazníků. Měli byste proto vědět, kdo přesně tito lidé jsou a zaměřit reklamu právě na tento segment.- Průzkum je zásadní. Měl by vám odpovědět na otázky, kdo jsou vaši potenciální zákazníci a také kde, kdy, jak a proč je proměnit na aktivní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace