5 kroků k lepší on-line zkušenosti zákazníků

Stále více lidí nakupuje na Internetu. Pro přímé marketéry je proto stále důležitější vytvářet silné on-line zkušenosti pro zákazníky. Článek shrnuje pět rad.

- Sledujte klíčové ukazatele výkonnosti v rámci zákaznických zkušeností. Firmy se často soustředí pouze na dosahování rychlejších odpovědí a větší výkonnosti stránek. Hlavní prioritou by ale měla být schopnost porovnávat různé produkty a služby, srozumitelná navigace, zjednodušení uzavírání transakcí a potvrzení transakcí po uzavření.

- Proaktivně prověřujte a reagujte na technické záležitosti. Položte si otázku, na jaké hlavní on-line překážky narážejí vaši zákazníci.

- Poslouchejte zákazníky. Zapojte zákaznické středisko, formuláře pro zpětnou vazbu, výzkumy, blogy a veřejná fóra.

- Určujte priority problémů zákaznických zkušeností na základě obchodního dopadu. Položte si otázku, jak daný problém vznikl, kolikrát se objevil a kolik obchodních příležitostí kvůli němu skončilo.

- Sledujte a hodnoťte aktuální chování zákazníků. To je jednoduchý, ale často opomíjený krok při zjišťování, co je pro zákazníky důležité.

-kk-

Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine