Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného On-line zákazníci lépe vnímají behaviorální cílení

Více uživatelů Internetu vnímá behaviorálně cílenou než kontextuální reklamu. Ve čtrnácti různých kategoriích to potvrdila studie společnosti Forrester pro firmu…

Chyba může být i ve vás

Chyba může být i ve vás

Je jednoduché obviňovat velké šiřitele spamu a iniciátory podvodných…

Americká ARF chce vytvořit standardy pro on-line výzkum

Článek v rámci předplatného Americká ARF chce vytvořit standardy pro on-line výzkum

Americká organizace Advertising Research Foundation (ARF) založila novou…

Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí zákaznických služeb

Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…

Kupní síla v ČR vykazuje výrazné regionální rozdíly

Kupní síla v ČR vykazuje výrazné regionální rozdíly

Z výsledků projektu Kupní síla v okresech a obcích ČR 2007, který…

5 tipů pro efektivní blog

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro efektivní blog

Blogy stále častěji vstupují i do oblasti marketingu. Mohou být užitečným…

Jak na průzkum konkurence

Článek v rámci předplatného Jak na průzkum konkurence

Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich…

Světový trh s CRM roste

Světový trh s CRM roste

Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se…

Recyklujte starou e-mailovou kampaň

Článek v rámci předplatného Recyklujte starou e-mailovou kampaň

Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí…

Tři vlastnosti výkonného call centra

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…

Rodí se CRM 2.0

Článek v rámci předplatného Rodí se CRM 2.0

Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky…

Zlidštěte svůj newsletter

Zlidštěte svůj newsletter

Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Výpis 37063718 z celkem 4710