Jak na průzkum konkurence Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich zákazníci a tedy vaši potenciální zákazníci považují za vhodnější zdroj příslušných produktů…
Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se…
Recyklujte starou e-mailovou kampaň Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…
Rodí se CRM 2.0 Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky…
Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…
Dva tipy pro efektivní výběr klíčových slov Eli Katz, ředitel elektronického obchodu s hodinkami a klenoty Ashford.com…
Stovky milionů spotřebitelů přijaly populární služby tzv. sociálního…
Video proniká do e-mailové reklamy Vstoupili jsme do éry on-line videa. Více než tři čtvrtiny amerických…
Připoutat ano, svázat ne Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od…
Zásadní vliv na to, zda vaše reklamní e-maily dojdou do schránek adresátů,…
Roste počet firem, které zavádějí podporu zákazníků prostřednictvím…