Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Obtěžují vás zákazníci? Zrušte jim smlouvy

Americký poskytovatel bezdrátových mobilních služeb Sprint se rozhodl řešit problémy s nespokojenými zákazníky radikálním způsobem. Zrušil smlouvy tisícovce těch,…

Spam útočí ze všech stran

Spam útočí ze všech stran

Nejvíce spamu na světě přichází ze Spojených…

Jak správně vybrat klíčová slova

Článek v rámci předplatného Jak správně vybrat klíčová slova

I když neexistuje jeden správný návod, jak vybírat klíčová slova pro…

Reklamní e-maily na mobilních telefonech

Článek v rámci předplatného Reklamní e-maily na mobilních telefonech

Uživatelé e-mailů čtou reklamní zprávy jinak na…

Evropský on-line marketing dosáhne do pěti let 16 miliard eur

Článek v rámci předplatného Evropský on-line marketing dosáhne do pěti let 16 miliard eur

Investice do on-line marketingu v Evropě se v následujících pěti letech…

Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…

Netradiční média mají své výhody i nevýhody

Článek v rámci předplatného Netradiční média mají své výhody i nevýhody

Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…

Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

Článek v rámci předplatného Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru

Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…

Článek v rámci předplatného Desatero behaviorální segmentace zákazníků

Existuje řada způsobů, jak dělit zákazníky. Segmentace založená na…

Čtyři tipy pro prodejní dopis

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy pro prodejní dopis

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…

Jak na zákaznické služby v on-line byznysu

Jak na zákaznické služby v on-line byznysu

Na Internetu má firma často jen jednu příležitost udělat…

7 důvodů pro webové stránky

Článek v rámci předplatného 7 důvodů pro webové stránky

Webová stránka je důležitým aspektem pro úspěšné navazování a rozvíjení…

Výpis 37453757 z celkem 4710