Jak zvýšit podíl na trhu a udržet si zákazníky

Vytisknout

Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také vyšší ceny než konkurence a začíná ztrácet svůj podíl na trhu. Jak jej může zase zvýšit, aniž by musela snížit kvalitu svých produktů a přišla o důvěru zákazníků?

Kvalita produktů i služeb je základní předpoklad obchodního úspěchu. Existuje řada taktik, jak zvýšit podíl na trhu. Všechny zahrnují zvyšování relativního výkonu firmy, jedinečnosti a nezbytnosti ve vztazích se zákazníky. Zaměřte se proto na aktivity, které spadají do čtyř obecných kategorií.

- Úprava produktů a služeb podle přání zákazníka.

- Neustálá, nákladově efektivní inovace.

- Osobní vztahy v rámci zákaznických organizací.

- Apelování přímo na koncové uživatele.

-kk-
Zdroj: SearchCRM.com - server věnovaný řízení vztahů se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje SearchCRM.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace