Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Lekce e-mailové etiky

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití je však třeba dodržovat určitá etická pravidla. Článek je shrnuje…

Deset chyb v direct mailu

Deset chyb v direct mailu

Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je…

12 chyb v designu webových stránek

12 chyb v designu webových stránek

Chyby v designu webových stránek mohou mít výrazně negativní dopad na…

Psychologie proniká do marketingu

Článek v rámci předplatného Psychologie proniká do marketingu

Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…

Deset kroků k úspěšnému veletrhu

Článek v rámci předplatného Deset kroků k úspěšnému veletrhu

Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky…

Osm parametrů úspěšného e-mailového marketingu

Osm parametrů úspěšného e-mailového marketingu

Základním předpokladem úspěšného e-mailového marketingu je návratnost…

Globální zpráva o zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Globální zpráva o zákaznických střediscích

Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…

Kinoreklama může letos ještě růst

Článek v rámci předplatného Kinoreklama může letos ještě růst

Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to…

Umíte psát titulky?

Článek v rámci předplatného Umíte psát titulky?

Není žádným tajemstvím, že efektivní titulky jsou nedílnou součástí…

Pět omylů zákaznických služeb

Pět omylů zákaznických služeb

Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…

Šest tipů pro úspěšný blog

Článek v rámci předplatného Šest tipů pro úspěšný blog

V čem je hlavní tajemství úspěšného blogu, který přiláká čtenáře, podpoří…

6 důvodů ztrát zákazníků na internetu

Článek v rámci předplatného 6 důvodů ztrát zákazníků na internetu

Jsou vaše webové stránky efektivní? Dokážou přilákat návštěvníky a podpořit…

Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky

Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…

Výpis 37713783 z celkem 4710