E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití je však třeba dodržovat určitá etická pravidla. Článek je shrnuje…
Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je…
Chyby v designu webových stránek mohou mít výrazně negativní dopad na…
Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti…
Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky…
Základním předpokladem úspěšného e-mailového marketingu je návratnost…
Více než 40 akademických pracovníků z 20 zemí společně vypracovalo studii o…
Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…
V čem je hlavní tajemství úspěšného blogu, který přiláká čtenáře, podpoří…
Jsou vaše webové stránky efektivní? Dokážou přilákat návštěvníky a podpořit…
Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…