Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina zákazníků, kteří si stěžují, patří do kategorie vašich…
Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…
Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…
Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…
Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…
Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…
E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…
Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená…
Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…
Jestliže chcete maximálně zúročit svůj newsletter, měli byste jej rozesílat…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…