Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Važte si stížností

Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou chvíli vědět, že většina zákazníků, kteří si stěžují, patří do kategorie vašich…

Čtyři výhody homeshoringu

Článek v rámci předplatného Čtyři výhody homeshoringu

Homeshoring je stále více užívaný pojem, který označuje stav, kdy operátoři…

Manažerské poradenství v Česku

Článek v rámci předplatného Manažerské poradenství v Česku

Společnost Factum Invenio porovnala 38 českých i zahraničních poradenských…

Zlatá pravidla prodeje

Článek v rámci předplatného Zlatá pravidla prodeje

Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…

11 cest k zákazníkům

Článek v rámci předplatného 11 cest k zákazníkům

Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 6. část

Článek v rámci předplatného 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 6. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Kontaktní střediska čeká optimalizace

Výzkum analytické agentury Datamonitor mezi více než dvoustovkou manažerů…

Zlatá pravidla e-mailového marketingu

Článek v rámci předplatného Zlatá pravidla e-mailového marketingu

E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady…

Copywriterem v osmi krocích

Copywriterem v osmi krocích

Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…

Jak správně rozvíjet brand

Článek v rámci předplatného Jak správně rozvíjet brand

Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 5. část

Článek v rámci předplatného 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 5. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…

Pět kroků k dokonalejšímu newsletteru

Článek v rámci předplatného Pět kroků k dokonalejšímu newsletteru

Jestliže chcete maximálně zúročit svůj newsletter, měli byste jej rozesílat…

Deset přikázání zákaznického servisu

Deset přikázání zákaznického servisu

Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…

Výpis 37843796 z celkem 4710