Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč vás prezentace může stát obchod

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují technické stránce prezentace a ztrácejí při tom povědomí o dalších důležitých aspektech…

Sedm mýtů o prodeji

Sedm mýtů o prodeji

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…

Neusněte na vavřínech: 10 marketingových chyb

Neusněte na vavřínech: 10 marketingových chyb

Ani marketing není výjimkou mezi obory, v nichž existuje mnoho zakořeněných…

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…

Špatná organizace poškozuje e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Špatná organizace poškozuje e-mailový marketing

Řada marketérů z velkých i malých firem v dnešní době ví, jak dosáhnout…

Desater chyb v kreativitě (nejen) u venkovní reklamy

Článek v rámci předplatného Desater chyb v kreativitě (nejen) u venkovní reklamy

Úspěch venkovní reklamní kampaně záleží na jejím zpracování. Být kreativní…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 3. část

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 3. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…

Pět rad pro větší čtenost e-mailů

Článek v rámci předplatného Pět rad pro větší čtenost e-mailů

Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva,…

Desek kroků k firemní image

Desek kroků k firemní image

I když není image zcela v režii firmy, je třeba stále hlídat a budovat.…

Každé odvětví má vhodnou barvu

Článek v rámci předplatného Každé odvětví má vhodnou barvu

Nevhodné barvy ztěžují zejména u malých a středních firem komunikaci s…

Marketéři sami sobě nepřáteli

Marketéři sami sobě nepřáteli

Americká Asociace národních inzerentů (ANA)…

10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 2. část

Článek v rámci předplatného 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 2. část

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků…

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…

Výpis 38103822 z celkem 4710