Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro samotná střediska, ale i pro firmy jako celky. Operátoři jsou totiž často prvním kontaktem pro…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…
Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto…
Antispamové filtry na straně poskytovatelů internetových služeb i příjemců…
Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…
Výdaje na internetovou reklamu se podle odhadů společnosti Internet Media &…
Firmy mi často lámou hlavu s tím, jak ve velké konkurenci zvýšit počet…
Společnost Factum Invenio zveřejnila výsledky dalšího pravidelného výzkumu…
Jedním z nejtěžších aspektů e-mailového marketingu je neustálé budování…
Některé tradiční české značky prorazily do světa a zůstávají zakořeněné v…
Přímá poštovní reklama zůstává i přes rychlý rozvoj internetu silným…
Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…
Insight patří mezi oblíbené pojmy reklamních agentur. Znamená účastný vhled…