Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace?

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná. Rozlišení těchto pojmů je však důležité z hlediska daní, protože náklady vynaložené na reklamu…

4P v elektronickém prostoru

4P v elektronickém prostoru

Klasický marketingový mix tvoří produkt, propagace, cena a místo na trhu a…

Reklama proniká do mobilů

Reklama proniká do mobilů

Společnosti AdMob, která se zabývá pronikáním reklamy do mobilních…

Technický pokrok očima letošním trendů

Technický pokrok očima letošním trendů

Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…

Rostou investice do televizní reklamy

Článek v rámci předplatného Rostou investice do televizní reklamy

Podle monitoringu TNS Media stouply hrubé výdaje firem v České republice na…

Přímá poštovní reklama má svá plus

Článek v rámci předplatného Přímá poštovní reklama má svá plus

I přes obrovský rozvoj internetu si ve světě stále drží pevné místo přímá…

Aby newsletter došel, kam má

Článek v rámci předplatného Aby newsletter došel, kam má

E-mailové newslettery řady firem končí ve spárech antispamových filtrů,…

5 marketingových předsevzetí do roku 2007

Článek v rámci předplatného 5 marketingových předsevzetí do roku 2007

Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…

Čemu se vyhnout při zřizování eshopu

Článek v rámci předplatného Čemu se vyhnout při zřizování eshopu

Chcete si založit vlastní elektronický obchod? Článek shrnuje sedm chyb,…

Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Článek v rámci předplatného Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…

SEO ve 20 otázkách

Článek v rámci předplatného SEO ve 20 otázkách

Existuje celá řada taktik, jak přistupovat k marketingu ve vyhledávačích.…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…

Výpis 38623874 z celkem 4710