Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Poznávejte zákazníky v sociálních sítích

Dobrá zpráva pro firmy je, že řada zákazníků je nadšena z jejich produktů a poskytovaných zkušeností. Špatnou zprávou je však v této souvislosti fakt, že firmy…

Tři vánoční rady pro internetové obchody

Tři vánoční rady pro internetové obchody

Je váš web připraven na shon kolem blížícího se konce roku? Zimní sezóna…

Připravte e-maily na Vánoce

Připravte e-maily na Vánoce

E-mail bude podle odhadů hrát zásadní roli v předvánočních marketingových…

České e-obchody se pomalu zlepšují

České e-obchody se pomalu zlepšují

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) letos opět testovalo 100 internetových…

Motivace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…

Kreativní marketing s pohlednicemi

Článek v rámci předplatného Kreativní marketing s pohlednicemi

Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…

Nesou vaše e-maily ovoce?

Nesou vaše e-maily ovoce?

Ovocné stromy představují zajímavou paralelu s e-mailovým marketingem.…

5 rad pro budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného 5 rad pro budování loajality zákazníků

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…

Barvy se firemní komunikaci

Článek v rámci předplatného Barvy se firemní komunikaci

Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…

Proč zaměstnanci zůstávají?

Článek v rámci předplatného Proč zaměstnanci zůstávají?

Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…

Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Článek v rámci předplatného Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…

Na internetu vede kontextová reklama

Článek v rámci předplatného Na internetu vede kontextová reklama

Reklamní bannery nejprve propagovaly služby spojené s internetem a…

Proč firmy outsourcují zákaznické služby

Článek v rámci předplatného Proč firmy outsourcují zákaznické služby

Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…

Výpis 38753887 z celkem 4675