Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé. Ukázal to průzkum univerzity v Mnichově. Vedoucí výzkumu Christiane Bornová spolupracovala…
Marketing v elektronických médiích má jiná pravidla než v klasických…
Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…
Špatný design webových stránek může mít zásadní vliv na růst obchodu jejich…
Poučení z chyb je vždy přínosné pro další práci. Článek shrnuje typické…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…
- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média…
Zisky z internetového obchodu každým rokem rostou. Pokud jde o vánoční…
On-line reklama se stále pozitivněji vyvíjí. Jestliže si ale firmy chtějí…
Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…
Z e-mailového marketingu se postupem času stala věda. Dnes není možné…
Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…