Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Mozek reaguje na velké značky

Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé. Ukázal to průzkum univerzity v Mnichově. Vedoucí výzkumu Christiane Bornová spolupracovala…

Výhody marketingu v elektronických médiích

Výhody marketingu v elektronických médiích

Marketing v elektronických médiích má jiná pravidla než v klasických…

Komunistické značky znovu vzkvétají

Článek v rámci předplatného Komunistické značky znovu vzkvétají

Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…

12 chyb v designu webových stránek

Článek v rámci předplatného 12 chyb v designu webových stránek

Špatný design webových stránek může mít zásadní vliv na růst obchodu jejich…

Pozor na chyby v elektronické komunikaci

Článek v rámci předplatného Pozor na chyby v elektronické komunikaci

Poučení z chyb je vždy přínosné pro další práci. Článek shrnuje typické…

10 tipů pro řízení nových operátorů

10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…

Pět tipů pro efektivní tiskové zprávy

Pět tipů pro efektivní tiskové zprávy

- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média…

Pět rad, jak dát zákazníkům nejlepší on-line dárek

Pět rad, jak dát zákazníkům nejlepší on-line dárek

Zisky z internetového obchodu každým rokem rostou. Pokud jde o vánoční…

Neusněte na vavřínech internetové reklamy

Článek v rámci předplatného Neusněte na vavřínech internetové reklamy

On-line reklama se stále pozitivněji vyvíjí. Jestliže si ale firmy chtějí…

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…

Chcete-li oslovit, buďte osobní

Chcete-li oslovit, buďte osobní

Z e-mailového marketingu se postupem času stala věda. Dnes není možné…

Důvěryhodnost prodává

Článek v rámci předplatného Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…

Výpis 38883900 z celkem 4710