Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů…
Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…
Ovocné stromy představují zajímavou paralelu s e-mailovým marketingem.…
Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…
Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…
Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…
Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
Reklamní bannery nejprve propagovaly služby spojené s internetem a…
Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na…
Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…
Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…