Reklamní e-maily na mobilních telefonech

Vytisknout

Uživatelé e-mailů čtou reklamní zprávy jinak na mobilním telefonu a jinak na počítači. Ukázal to výzkum společnosti ExactTarget. Téměř devět z deseti uživatelů e-mailu na mobilním telefonu v něm uvedlo, že zprávy pouze letmo prochází a pozorně je čte až na počítači. Prohlížení zpráv na telefonu je pro ně nástrojem k okamžitému reagování na urgentní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace