Marketing - zprávy z HR

Vyhledávače začínají s behaviorálním cílením

Společnosti provozující internetové vyhledávače soupeří v zavedení sofistikovaných nástrojů pro behaviorální cílení, které by více zosobnily vyhledávání. Očekává se,…

Tiskové zprávy - relevantně, stručně a slušně

Tiskové zprávy - relevantně, stručně a slušně

Tiskové zprávy nejsou jen pro velké firmy. I malým firmám mohou posloužit…

Výzkum konkurence - jak být o krok napřed

Článek v rámci předplatného Výzkum konkurence - jak být o krok napřed

Sledování konkurence je důležitou součástí každého začínajícího a…

Optimalizujeme pro vyhledávače

Článek v rámci předplatného Optimalizujeme pro vyhledávače

Často se stává, že lidé a firmy investují mnoho času a peněz do toho, aby…

Uživatelé Internetu se více věnují obsahu

Článek v rámci předplatného Uživatelé Internetu se více věnují obsahu

Uživatelé Internetu dnes tráví téměř polovinu…

Neplačte nad ztracenou pověstí

Neplačte nad ztracenou pověstí

Když pověst firmy trpí negativním vlivem, zpomaluje to její marketingové…

Jak lépe propojit marketing s prodejem

Článek v rámci předplatného Jak lépe propojit marketing s prodejem

V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to,…

Marketing na Webu 2.0

Článek v rámci předplatného Marketing na Webu 2.0

V poslední době se do popředí dostává termín Web 2.0. Označuje vývoj…

Nejdřív hodnota, potom cena

Nejdřív hodnota, potom cena

Rozhodování o cenách produktů a služeb malých…

Tři tipy pro úspěšnější B-to-B marketing

Článek v rámci předplatného Tři tipy pro úspěšnější B-to-B marketing

Chcete, aby vaše příští B-to-B kampaň byla úspěšnější? Článek přináší tři…

Principy motivace v call centru

Článek v rámci předplatného Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…

Pět kroků k loajálním zákazníkům

Článek v rámci předplatného Pět kroků k loajálním zákazníkům

Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování…

Pět rad pro úspěšný systém CRM

Článek v rámci předplatného Pět rad pro úspěšný systém CRM

Trh s CRM zažil vlnu konsolidace a ničivých inovací, ale jedna věc zůstala…

Výpis 36933705 z celkem 4675