Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje důležitou roli vjejich rozhodování o nákupu. Vyplývá to alespoň zvýzkumu organizace…
Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize? Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…
6 tipů pro získání důvěry zákazníků 1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…
10 tajemství péče o zákazníka Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Jak nejlépe využít firemní blog Pro firmy může být velmi hodnotné, porozumějí-li správně tomu, co znamená…
Nemáte nápad na e-mailovou kampaň? Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…
Jak mohou malé firmy motivovat zákazníky, aby nakupovali jejich výrobky a…
Celosvětové výdaje na reklamu mohou letos klesnout až o 6,9 % na 453…
Tipy pro úspěšnou b-to-b kampaň Firmy mají jednoduché potřeby, co se týká vašich marketingových e-mailů.…
Šest nákladných mýtů spokojenosti zákazníků Každá společnost si přeje, aby její zákazníci byli spokojení, protože ví,…
Ukažte zákazníkům, že posloucháte Po telefonických rozhovorech se zástupci některých firem zůstávají…
5 důvodů pro změnu registrační stránky Chcete-li zlepšit konverzní poměr na svém webu, zvažte, zda není třeba…