Internetová reklama stále roste

Vytisknout

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu internetové reklamy v České republice. Ten se v první polovině letošního roku zvýšil o 24 procent na téměř 1,6 miliardy korun. Ukazuje se tak, že objem internetové reklamy stále roste. Nejnižší zaznamenaný meziměsíční nárůst byl šest procent.

Nejvíce vydělala společnost Seznam.cz, která díky internetové reklamě získala 90,2 miliónu korun. Následovaly Centrum Holdings (62,2 miliónu Kč), Mafra (26,6 miliónu Kč), CET 21 (4,5 miliónu Kč) a Ringier (3,5 miliónu Kč).

Nejčastější je reklama ve formě bannerů. Velké investice však míří i do vyhledávání. Různé průzkumy již ukázaly, že internetová reklama je jediným reklamním segmentem, který zaznamenává růst.

-kk-

Zdroj: Novinky.cz - on-line magazín deníku PRÁVO & portálu Seznam.cz
Zobrazit přehled článků ze zdroje Novinky.cz
Štítky: Internet
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace