Tisková zpráva, která nezapadne

Vytisknout

Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř každý. Novináři jsou však pak těmito zprávami zavaleni a většině z nich se nedostane pozornosti médií. Jak tedy vytvořit tiskovou zprávu, která nezapadne?

- Zašlete ji správnému novináři. Předem si určete tituly a novináře, kteří se zabývají vašimi tématy.

- Zašlete ji tak, jak ji potřebují. Zjistěte si, jakou formu komunikace jednotliví novináři preferují.

- Zajistěte vhodný obsah. Ujistěte se, že vaše tiskové zprávy budou obsahovat reálné informace, které mohou zajímat veřejnost.

- Vyhněte se reklamním trikům. Minimalizujte slova jako „revoluční" nebo „nejlepší". Soustřeďte se více a fakta a čísla.

- Vyhněte se nicneříkajícím frázím a žargonu. Nepoužívejte věty a slova, pod nimiž si čtenář nedokáže nic představit. Pozor si dávejte také na profesní žargon.

- Používejte standardní zpravodajský styl. Nejdříve uveďte nejdůležitější informace. Úvod by měl odpovídat na otázky kdo, co, proč, kde, kdy a jak.

- Buďte struční. To, co popisujete na dvou stranách, lze efektivněji vyjádřit na polovině strany.

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com
Štítky: Public Relations
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace