Nečekejte na zlepšení ekonomiky

Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení nových technik a strategií. Raději se drží dosavadního osvědčeného postupu, i když to může být kontraproduktivní. Článek proto upozorňuje na chyby, kterých se mohou dopustit.

- Neaktualizujete svůj web. Vaše webové stránky by neměly být jen on-line brožurou a čekat, až vás zákazníci najdou. Neměly by také obsahovat jen statické informace.

- Ignorujete sociální média. Sociální média jsou dnes v popředí zájmu stále většího počtu zákazníků a vy byste neměli opomíjet budování on-line komunity a řízení pověsti své značky v on-line prostředí.

- Neoslovujete své zákazníky. Zákazníci by měli vědět o vašich nových produktech a službách. Nečekejte, až se zlepší ekonomická situace. Když budete s investicemi do marketingu pouze čekat na zlepšení ekonomiky, můžete brzy zjistit, že již nemáte do čeho investovat.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek