Jak na mladé spotřebitele Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week…
Příjmy zreklamy vamerických novinách klesly vprůběhu prvního čtvrtletí…
Přílišné nadšení škodí prodeji Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…
Nástrahy marketingu na webových stránkách Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se…
Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…
Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí…
Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si…
Webové stránky potřebují cíl Webové stránky se staly jedním znejdůležitějších aspektů firem. Nesouží…
5 tipů pro e-mailový marketing v malé firmě E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Narůstající…
3 cesty k zosobnění marketingových e-mailů Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…
Ideální firemní blog by měl vytvářet atmosféru důvěry, vníž přispěvatelé…
Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…