Vánoce pod taktovkou sociálních médií

Vytisknout

Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové trendy. Aktuální je zejména skromnost. Spotřebitelé se více zapojují do online diskusí, aby se dozvěděli více o produktech a pečlivěji sledují online hodnocení. Předvánoční sezóna proto bude do velké míry ovlivněna sociálními médii. Uvědomte si, že sociální média změnila to, jak lidé nakupují. Velmi rychle přinášejí informace o tom, co kdo nabízí. Vaše značka by se proto měla stát součástí online diskusí a aktivně zapojovat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace