Investice do reklamy klesají. Ale o kolik?

Vytisknout

Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o 3,2 % na 42 miliard korun. Největší pokles zaznamenala kina a venkovní reklama. Vyplývá to z výzkumu společnosti TNS Media Intelligence. Pokles inzertních příjmů se dotkl také tištěných médií a rádií. Největší nárůst naopak zaznamenaly televizní a video spoty mimo domácnosti a reklama přímo v nákupních centrech a na obchodních plochách. Prezident Asociace reklamních agentur Pavel Brabec však upozorňuje, že tato čísla…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace