I s malým rozpočtem se dají dělat velké věci

Vytisknout

Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na ekonomickou krizi, musejí marketéři být kreativní a obnovovat svá portfolia nápadů, aby dosahovali maximálních výsledků. Článek popisuje tři techniky, které mohou pomoci. - Spojte se s komunitami. Zapojení do místních nebo on-line komunit je nenákladnou cestou, jak o sobě dát vědět. - Zapojte video a další multimédia. Vytváření multimédií je dnes snadnější a levnější než kdykoli předtím. - Dělejte průzkumy. Průzkumy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace