Ani v době recese se luxusní značky nemají špatně. I když ani tento segment nezůstává nedotčen, největší jm&…
Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…
Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní…
Snad nikdo neslyší rád, že dělá něco špatně. Tým odborníků na on-line…
E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje…
Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…
1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Pro firmy může být velmi hodnotné, porozumějí-li správně tomu, co znamená…
Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…