PR ve světle ekonomické krize I když na počátku hospodářského zpomalení tvrdili odborníci na PR, že tento levný" komunikační nástroj s velkým potenciálem jen poroste, podstatná část firem letos…
Výdaje na reklamu v ČR klesají. Ale o kolik? Meziroční pokles výdajů na reklamu v České republice dosáhl 15 až 20…
7 cest k rychlejšímu prodeji Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla…
Nejlepší způsob posílení obchodních vztahů spočívá v tom, stanete-li se pro…
Sociální odpovědnost v reklamě posiluje Spotřebitelé stále více upřednostňují sociální aspekty komunikace. Sociální…
Jedním z nejobtížnějších úkolů začínajících a malých firem je vytvářet…
Jak se stát značkovou ikonou po vzoru Michaela Jacksona Nespočet knih radí, jak si vybudovat osobní značku. Michael Jackson byl tak…
Digiboardy míří k českým silnicím U českých silnic se objeví velkoplošné digitální obrazovky, které…
Příští rok přinese mírné oživení reklamního trhu Řada ekonomů a obchodních vůdců považuje výdaje na reklamu za jeden ze…
Desatero marketingu v období recese Jak být efektivnější s optimální marketingovou strategií a technologií.…
4 chyby, které mohou zničit obsah vašich e-mailů Marketéři se velmi rychle učí, že čím lépe zacílí obsah svých e-mailů, tím…
Microsoft předpovídá boom mobilní reklamy Zdokonalené sítě a vznikající trhy by měly v následujících pěti letech…
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…