Sociální média: Poslouchat nestačí

Malé firmy mohou snadno podpořit své značky, spustí-li marketingové programy na sociálních sítích. Není to ani složité ani drahé. Začít je třeba zřízením účtů na Facebooku a Twitteru. Přidat mohou i firemní blog. V této fázi by však neměly končit, jak se často stává.

Firma vstoupí na Facebook a Twitter a monitorujte konverzaci zákazníků o svých značkách, výrobcích a službách. Aby však mohla plně využít všech výhod sociálních sítí, neměla by jen poslouchat, ale také jednat.

Používejte měřící nástroje, abyste zjistili, co přesně uživatelé o vás říkají, kdo s kým sdílí informace a jaký vliv má toto šíření informací o vás vliv na vaše celkové hospodářské výsledky. Sociální média je třeba měřit stejně jako všechny ostatní marketingové programy. Pak můžete podporovat tyto konverzace, vytvářet nový obsah a cílit na klíčové uživatele, kteří ovlivňují druhé.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace