Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno čitelná a přesto působivá. Tyto potřeby můžete uspokojit prostřednictvím newsletterů.…
10 tipů jak změnit negativní pohled na značku Chcete změnit negativní vnímání své značky? Držte se následujících rad.…
Jak na PR v malé firmě PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o…
Zvyk je železná košile Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat…
Co se bannery mohou učit od billboardů Bannery jsou z hlediska svého designu a potenciální efektivity velmi…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
Nejvíce vnímáme reklamu v televizi Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich…
Jak přimět zákazníky k samoobsluze Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však…
Světový trh CRM vzrostl o 12,5 % Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k…
6 lekcí od nejlepší marketingové kampaně všech dob Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké…
Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho…