Kdy napsat tiskovou zprávu?

Vytisknout

Rozesílání tiskových zpráv je dobrou příležitostí k propagaci firmy a jejích aktivit. Díky internetu je to navíc velmi jednoduché. Přesto se firmy pořád ptají, proč by se měly tiskovými zprávami obtěžovat. Článek proto přichází se shrnutím základních důvodů, proč tiskovou zprávu sepsat a rozeslat do médií. - Spouštíte nové produkty. - Chcete oznámit výsledky nové studie. - Uplatnili jste nové vývojové trendy, například na svých webových stránkách. - Chcete vyprávět příběh o někom, kdo…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace