Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu internetové reklamy v České republice. Ten se v první polovině letošního roku zvýšil o 24…
Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly…
Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…
Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato…
Český reklamní trh bude dále klesat Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…
Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu…
3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s…
Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení…
Navrhování e-mailu pro mobilní zařízení Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být…
Nejčastější mýty o PR Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace…
Tipy pro výjimečné služby zákazníkům Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…
Průzkum: Polovina českých firem snížila marketingové rozpočty Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to…