Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že nejlepší je rozesílat co nejvíce zpráv na všechny stany. Základem…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…
Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s…
Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení…
Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být…
Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace…
Chcete-li poskytovat výjimečné služby zákazníkům, a neustrnout u planých…
Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to…
České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na…
E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…
Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v …
Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …