5 tipů pro e-mailový marketing v roce 2010

Většina marketérů je jistě ráda, že má náročný rok 2009 za sebou. Ten letošní slibuje zlepšení, a tak je třeba opět znásobit úsilí, aby byl zdravější a ziskovější. Článek přichází s několika tipy, jak v letošním roce zdokonalit e-mailový marketing.

- Buďte nápomocní, ne jen sociální. Zajistěte, aby vaše produkty a služby byly důvěryhodné. Nesoustřeďte se jen na komunikaci směrem k zákazníkům, ale také na naslouchání a sběr informací. Vytvářejte zprávy, které zákazníkům pomohou způsobem, kterým si přejí, aby s nimi bylo zacházeno.

- Angažujte své příjemce. Sledujte míru stížností na spam. Neaktivní uživatele se snažte znovu zapojit, nebo je vyřaďte. Hrajte podle pravidel - dodržujte pravidla pro doručování pošty, abyste si udrželi dobrou pověst.

- Zacházejte s příjemci jako s přáteli. Snažte se zjistit, co na vaší firmě mají a nemají rádi. Ptejte se, jaký způsob kontaktování preferují. Vyzvěte je ke kritice vašich marketingových postupů. Nezapomeňte poděkovat.

- Vytvářejte design na míru příjemcům. Testujte, jaký design jim vyhovuje. Na základě toho jim pak poskytujte lepší zkušenosti.

- Vraťte se k základům. Získávejte zákazníky prostřednictvím marketingu ve vyhledávačích. Vysvětlete důvody registrace k odběru vašich zpráv. Poděkujte v uvítacím e-mailu. Vyzvěte příjemce k tomu, aby označili své potřeby a zájmy. Poskytujte relevantní informace prostřednictvím dynamického obsahu. Rozšiřujte distribuci svých zpráv prostřednictvím přeposílání.

-kk-

Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine