Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

Vytisknout

Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na branding často s netečností. Uvědomují si, že silná značka může obchodnímu týmu mnohé usnadnit, nevnímají to však jako nedílnou součást procesu prodeje. Prodej je pro ně akcí, zatímco budování značky pasivní aktivitou, která se odehrává před samotným prodejem a nepatří mezi pracovní povinnosti obchodníka. Pokud i ve vaší organizaci převládá takové uvažování, znovu se zamyslete. Článek popisuje základní proces integrace značky…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace