6 kroků k uklidnění zákazníka

Vytisknout

Získat nového zákazníka je mnohonásobně náročnější než si udržet stávajícího. Nemůžete si proto dovolit zákazníky zbytečně rozčilovat. Článek radí, jak zvládat napjaté situace a řešit problémy frustrovaných zákazníků. - Zachovejte klid. Zaměstnanci zákaznického servisu musejí naslouchat bez přerušení. Pak je…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace