České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na efektivitu svých inzertních výdajů. Ukázal to průzkum komunikační skupiny Mather. Téměř tři…
E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…
Řízení nákupu a zásobování v krizi pokulhává Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v …
5 strategií k získání důvěry zákazníků Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …
Desatero rychlého a snadného PR PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro…
Jak si zasloužit loajalitu zákazníků Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…
Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí…
Spolupráce prodeje a marketingu ve firmách často pokulhává. Oddělení…
Dokáží e-shopy čelit krizi? Rostoucí konkurence spolu s nižší ochotou zákazníků utrácet a nízkými…
Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své…
Jak zničit byznys v pěti krocích Smysl marketingu je jednoduchý - přilákat co nejvíce lidí. To však může být…
Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí…