První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na zákaznické služby skutečně strategicky. Znamená to uvažovat o nich v…
Celkové investice do on-line reklamy v Evropě dosáhly v roce 2008 objemu…
Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…
Postoje spotřebitelů krůzným formám digitálního marketingu se vjednotlivých…
Je prostředek roku, čas ke zhodnocení prvních šest měsíců, které letos máme…
I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je…
Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají…
Příjmy zreklamy vamerických novinách klesly vprůběhu prvního čtvrtletí…
Někteří prodejci sami sabotují svůj úspěch. Paradoxně se tak děje kvůli…
Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se…
Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci žili a dýchali pro vaši značku při…
Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí…
Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si…