Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

Vytisknout

Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení zaměstnanci oddaní poskytování kvalitních zákaznických služeb. Článek proto přichází s deseti tipy, jak efektivně školit zaměstnance zákaznické podpory. - Začněte s uvážením svého cíle. Čeho chcete školením zaměstnanců zákaznické podpory dosáhnout? - Definujte si úspěch. Zaměstnanci potřebují znát jasná očekávání. - Komunikujte o svých očekáváních. Buďte specifičtí a ujistěte se, že zaměstnance seznámíte s požadavky na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace