Firemní blogy pomáhají udržovat kontakt se zákazníky, ale i posilovat prodej, dokáží-li je firmy správně řídit. Článek upozorňuje na čtyři oblasti, kterým je třeba věnovat zvláštní pozornost.
- Neřiďte svůj blog příliš. Aktualizujte pouze v případě, že máte hodnotný obsah. V opačném případě čtenáře brzy odradíte.
- Zapojte celou firmu. Představte vizi celé firmy tím, že zapojíte přispěvatele z různých oddělení.
- Držte krok s měnícím se trhem. Ujistěte se, že váš blog odráží aktuální situaci zákazníků.
- Zachovejte soustředění na návratnost investic. Přemýšlejte o stále nových způsobech, jak vám blog může pomoci podpořit prodej a zisk (oznamujte soutěže či slevy, provádějte průzkumy mezi zákazníky, řešte servisní záležitosti atd.).
-kk-