Tiskové zprávy: Stručně, zajímavě, pravdivě

Vytisknout

Psaní tiskových zpráv pro různá média může být dobrou cestou k získání publicity pro vaši firmu nebo produkty. Je však třeba držet se určitých pravidel, nechcete-li psaním pouze ztrácet čas a odrazovat novináře. - Dobře vybírejte informace. Ujistěte se, že informace ve vaší tiskové zprávě nejsou jen prodejní nabídkou, ale zajímavostí pro cílové publikum daného média. - Přilákejte čtenáře. Vaše informace by měly čtenáři předat jasný signál, proč je čte a proč má pokračovat. - Popisujte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace