Jak začít s marketingem na Facebooku

Vytisknout

Stále více firem využívá Facebook ke své propagaci. Jak k tomu ale správně přistoupit? - Začněte s jedním cílem Většinu firem napadne zvyšování prodeje, Facebook je však místem spíše pro okamžitější cíle, jako je zřízení místa pro podporu zákazníků nebo zajištění návštěvnosti vašich webových stránek. Ujasněte si svůj cíl a držte se jej. - Zajistěte si podporu. Oslovte své přátele a rodinné příslušníky, aby se stali fanoušky vašich stránek. Vytvoříte tím dojem, že máte hodně následovníků a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace