Marketing - zprávy z HR

Firemní blogy nemají jen výhody, ale také rizika

Ideální firemní blog by měl vytvářet atmosféru důvěry, vníž přispěvatelé nebudou cítit strach. Podporování otevřenosti na jedné straně a odrazování od škodlivých…

Průzkum trhu v ekonomické recesi

Průzkum trhu v ekonomické recesi

Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených…

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…

Marketing levněji, ale chytře

Článek v rámci předplatného Marketing levněji, ale chytře

Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Článek v rámci předplatného Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…

Jak začít s firemním blogem

Jak začít s firemním blogem

Přemýšlíte o založení firemního blogu, ale nejste si jisti jak na to?…

Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-…

3 důvody pro využívání tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného 3 důvody pro využívání tiskových zpráv

Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří…

4 způsoby, jak pohřbít uvítací e-mail

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak pohřbít uvítací e-mail

Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak…

Posloucháte své zákazníky?

Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

Nejsilnější luxusní značky světa

Nejsilnější luxusní značky světa

Ani v době recese se luxusní značky nemají š…

Nepodceňujte mediální trénink

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte mediální trénink

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…

Jak lépe využít sociální média

Článek v rámci předplatného Jak lépe využít sociální média

Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní…

Výpis 32903302 z celkem 4711