Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Marketing recesi navzdory

Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus. Naopak je třeba správně jej zacílit.- Udržte investice, pokud můžete. Současná doba není…

Sociální sítě předhánějí e-mail

Sociální sítě předhánějí e-mail

Sociální sítě nahradily e-mail na místě nejpopulárnější aktivity na…

Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

Jak obhájit e-mail před finančním ředitelem

Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…

5 cest k silnějším předmětům e-mailových zpráv

5 cest k silnějším předmětům e-mailových zpráv

E-mailoví marketéři by se měli držte pravidla, že e-mail je pouze tak dobrý…

USA: Dramatický pokles investic do přímé poštovní reklamy

USA: Dramatický pokles investic do přímé poštovní reklamy

Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy…

Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…

Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků

Článek v rámci předplatného Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků

On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří…

Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…

Jak na reklamu v ekonomické recesi

Článek v rámci předplatného Jak na reklamu v ekonomické recesi

Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…

Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Článek v rámci předplatného Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…

Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Článek v rámci předplatného Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…

On-line newsroom v deseti krocích

On-line newsroom v deseti krocích

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou…

Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce?

Článek v rámci předplatného Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce?

Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu…

Výpis 33033315 z celkem 4676