Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus. Naopak je třeba správně jej zacílit.- Udržte investice, pokud můžete. Současná doba není…
Sociální sítě nahradily e-mail na místě nejpopulárnější aktivity na…
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…
E-mailoví marketéři by se měli držte pravidla, že e-mail je pouze tak dobrý…
Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…
On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří…
Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy.…
Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…
Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…
Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou…
Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu…