Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim jejich zákazníci říkají. Jejich cílem je vydělávat, toho se však lépe…
Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…
Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní…
Snad nikdo neslyší rád, že dělá něco špatně. Tým odborníků na on-line…
E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli…
Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…
Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje…
Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…
1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…
Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…
Pro firmy může být velmi hodnotné, porozumějí-li správně tomu, co znamená…