Marketéři se velmi rychle učí, že čím lépe zacílí obsah svých e-mailů, tím pravděpodobněji je budou příjemci otevírat a číst. Dynamický obsah však sám o sobě…
Zdokonalené sítě a vznikající trhy by měly v následujících pěti letech…
Když zahájíte kontakt s novým potenciálním zákazníkem - ať už telefonicky…
Výdaje na reklamu v tuzemských médiích letos klesnou. Ukázaly to alespoň…
Firmy dnes zkouší všechny způsoby, jak se spojit se zákazníky. Jakmile však…
V e-mailové komunikaci jde o to, přimět příjemce, aby otevřeli vaši zprávu,…
- Blogujte tam, kde jsou vaši klienti. Najděte webové stránky a blogy s…
Obliba internetových obchodů u nás stále stoupá. Podle průzkumu společnosti…
Americký Senát podpořil historický plán, který dává Úřadu pro kontrolu…
Řada jednotlivců i firem stále podceňuje potenciál e-mailových newsletterů.…
První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v…
Celkové investice do on-line reklamy v Evropě dosáhly v roce 2008 objemu…
Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…