Marketing - zprávy z HR

Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž zapomínají poslouchat, co jim jejich zákazníci říkají. Jejich cílem je vydělávat, toho se však lépe…

Nejsilnější luxusní značky světa

Nejsilnější luxusní značky světa

Ani v době recese se luxusní značky nemají š…

Nepodceňujte mediální trénink

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte mediální trénink

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…

Jak lépe využít sociální média

Článek v rámci předplatného Jak lépe využít sociální média

Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní…

Reklama ve vyhledávačích: Co děláte špatně

Reklama ve vyhledávačích: Co děláte špatně

Snad nikdo neslyší rád, že dělá něco špatně. Tým odborníků na on-line…

E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli…

5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Článek v rámci předplatného 5 cest k efektivním vztahům se zákazníky v malé firmě

Malé firmy si vkonkurenčním boji svelkými firmami často připadají jako…

Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu

Článek v rámci předplatného Internet výrazně ovlivňuje rozhodování o nákupu

Většina Američanů uvádí, že hodnocení produktů zákazníky na Internetu hraje…

Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

Článek v rámci předplatného Jsou zákaznické zkušenosti podstatné i v době krize?

Vsoučasné ekonomické situaci se vede diskuse o hodnotě zákaznických…

6 tipů pro získání důvěry zákazníků

Článek v rámci předplatného 6 tipů pro získání důvěry zákazníků

1. Slibte něco a poskytněte víc. Dodržujte své sliby a snažte se přinést…

New York Times hlásí další ztráty

Článek v rámci předplatného New York Times hlásí další ztráty

Americký list New York Times právě oznámil, že se jeho…

10 tajemství péče o zákazníka

Článek v rámci předplatného 10 tajemství péče o zákazníka

Dobré vztahy se zákazníky jsou žádoucí. Spokojený zákazník však dnes již…

Jak nejlépe využít firemní blog

Článek v rámci předplatného Jak nejlépe využít firemní blog

Pro firmy může být velmi hodnotné, porozumějí-li správně tomu, co znamená…

Výpis 32643276 z celkem 4676