Průzkum: Polovina českých firem snížila marketingové rozpočty Řadu českých firem postihla krize více, než by se očekávalo. Ukázal to průzkum agentury JWA Prague mezi 200 firmami, který se zaměřil také na to, jak vlivem…
České firmy kladou v současné ekonomické situaci zvýšený důraz na…
E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky…
Obtížná ekonomická situace s sebou přináší i zvýšený stres zákazníků. Ten…
Řízení nákupu a zásobování v krizi pokulhává Současná ekonomická krize donutila většinu firem zavést nová opatření v …
5 strategií k získání důvěry zákazníků Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …
Desatero rychlého a snadného PR PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro…
Jak si zasloužit loajalitu zákazníků Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…
Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí…
Spolupráce prodeje a marketingu ve firmách často pokulhává. Oddělení…
Dokáží e-shopy čelit krizi? Rostoucí konkurence spolu s nižší ochotou zákazníků utrácet a nízkými…
Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své…
Jak zničit byznys v pěti krocích Smysl marketingu je jednoduchý - přilákat co nejvíce lidí. To však může být…