4 principy personalizace online zkušeností zákazníků O svých zákaznících byste měli získat co nejvíce informací a na jejich základě vytvářet co nejpřesnější zákaznické profily. Článek radí, jak maximálně využít online…
Co vadí zákazníkům? Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku…
Top 100 globálních značek 2009 Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle…
Marketing pomocí on-line článků Chcete-li snadno dosáhnout větší návštěvnosti svých webových stránek a…
Většinu reklam zákazníci nevnímají. Proč? Článek shrnuje sedm nejčastějších…
5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…
I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také…
Branding není jen logo Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve…
Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení…
Přichází revoluce v e-mailovém marketingu E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v…
Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř…
České firmy pronikají na Facebook Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce…