Chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu jsou efektivní a nepředstavují v současné době zbytečné výdaje? Držte se následujících čtyř rad. - Potenciální…
Marketéři již velmi dobře umějí odstraňovat ze svých seznamů špatné e-…
4 klasické chyby cold callingu První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…
Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však…
Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například…
Vánoce pod taktovkou sociálních médií Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové…
E-mailový marketing: Čemu se vyhnout? Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě…
Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…
I s malým rozpočtem se dají dělat velké věci Pokud chce marketingové oddělení přinášet své firmě hodnotu bez ohledu na…
Investice do reklamy klesají. Ale o kolik? Objem investic do reklamy v České republice klesl ke konci září meziročně o…
Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů? Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…
Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…
Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…