Sedm pilířů zákaznických služeb Základem dobrých vztahů se zákazníky je důvěra. Ta pak jde ruku v ruce s dalšími pilíři: - Upřímnost. Upřímnost pomáhá budovat důvěru ve vaše osobní jednání se…
3 způsoby, jak zvýšit hodnotu newsletteru Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl…
Reklamní brožura snadno a rychle Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli…
Vzhledem ke klesající důvěře zákazníků mají nejlepší pozici pro úspěch v…
Pět pravidel pro malé firmy Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba…
Než začnete jednat s náročným zákazníkem Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…
Vývoj globální reklamy bude horší, než se předpokládalo Přední mediální agentura Carat upravila svůj odhad celosvětových výdajů na…
Držte se toho, co funguje Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a…
Stále existuje velké množství firem, které nedělají nic pro to, aby si…
Sociální média představují marketingový nástroj, který je nastavitelný pro…
Investice do online reklamy ve Velké Británii poprvé v historii převýšily…
11 cest k získání pozornosti médií - Buďte dosažitelní. Novináři o vás nemohou psát, pokud vás nenajdou.…
4 chyby nezkušených obchodníků 1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…