Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající. Nevěnují dostatečné úsilí tomu, aby si je udržely, i když je to…
Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno…
10 tipů jak změnit negativní pohled na značku Chcete změnit negativní vnímání své značky? Držte se následujících rad.…
Jak na PR v malé firmě PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o…
Zvyk je železná košile Když u vás zákazníci nakupují vícekrát, stává se z toho zvyk. Tržní změny…
V obchodování hrají důležitou roli i malé věci", které pomáhají budovat…
Co se bannery mohou učit od billboardů Bannery jsou z hlediska svého designu a potenciální efektivity velmi…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
Nejvíce vnímáme reklamu v televizi Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich…
Jak přimět zákazníky k samoobsluze Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však…
Světový trh CRM vzrostl o 12,5 % Potřeba udržet si zákazníky a rostoucí dostupnost aplikací k…
6 lekcí od nejlepší marketingové kampaně všech dob Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké…