Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si potřebuje vybudovat síť informovaných, důvěryhodných zdrojů, na které se může obrátit pro…
Webové stránky se staly jedním znejdůležitějších aspektů firem. Nesouží…
E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Narůstající…
Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…
Ideální firemní blog by měl vytvářet atmosféru důvěry, vníž přispěvatelé…
Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených…
Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze…
Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je…
Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…
Přemýšlíte o založení firemního blogu, ale nejste si jisti jak na to?…
Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-…
Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří…
Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak…