Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se ukáže, že je to jeho chyba. Jak postupovat dál? Pomožte mu zachovat důstojnou tvář. Nemusíte…
Každou minutu je na YouTube nahráno 48 hodin videomateriálu. Není proto…
Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
Konečně je tu studie na podporu těch, kdo ještě nepřesvědčili vedení o…
Nákupní rozhodování zákazníků ovlivňuje ve značné míře 5 emocí. Portál…
Předpoklady. Předpokládáte, že vaše domněnky o tržním prostředí není…
Podle studie Pricewaterhouse Coopers (PWC) byly v Německu výdaje na…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…
Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z …
Poslední čtvrtletí si vyloženě říká o to, abychom se ohlédli a začali…
Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde…
Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a…
E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku…