E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným komunikačním kanálem s obchodními partnery a agenturami. A v nejbližší době jím i zůstane. O to…
Jak nenaštvat novináře Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…
Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a…
Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…
5 nejčastějších chyb v zákaznických službách V předvánočním období čelí mnoho firem velkému náporu klientů. Podle…
Pozor na časté chyby komerčních blogů Blog je pravděpodobně nejefektivnějším nástrojem digitálního marketingu.…
Nástroje internetového marketingu v praxi malých a středních podniků Dnešním společnostem a marketérům už nestačí pouze znalosti klasických…
5 kroků při zavádění prodejní strategie Prodejci bývají individualističtí, svobodomyslní lidé. Proto leckdy není…
15 rad pro zvýšení angažovanosti fanoušků na Facebooku Během roku 2012 došlo na Facebooku k řadě změn. S ohledem na ně publikoval…
2 základní pravidla vytvoření značky Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak…
Kdy je na čase zbavit se klienta Agentura udělá pro klienta ledacos. Ale co když z hlediska ROI zjistíte, že…
Každá firma má či měla zákazníka, u kterého doufali, že když zavolá, zvedne…
Jak správně využít YouTube pro byznys Videa mohou být velmi dobrým pomocníkem pro byznys a YouTube představuje…