B2B: Časový rámec může být klíčem k prodejnímu úspěchu

Vytisknout

Je všeobecně známo, že prodejce musí být zběhlý v komunikaci různými jazyky podle toho, s jakým člověkem na jaké pozici ve firmě právě jedná. Úspěch pak znamená, že svou prací dostatečně pokryl celou nákupní hierarchii v organizaci svého budoucího klienta. Proto je třeba každou dílčí komunikaci dobře načasovat. Vedoucí pracovníci na nejvyšších pozicích dělají strategické plány. Velmi často zjistíte, že právě oni dali první impuls k průzkumu nákupních možností. Při jednání s nimi prodejce musí…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace